YAZİTÖR ÖDEME KANITI VE KULLANICI YORUMLARI

     
       Arkadaşlar Yazitör STARTER adlı ürünün ödeme kanıtları ve kullanıcı yorumları mevcut.Ben bu ürünü 89 TL vererek aldım ama ürün şuan 39 TL ve ürün %100 garantili.Yerinizde olsam bu fırsata kaçırmam.Sitede indirimin kısa süreli olduğu belirtilmiş.Ayrıca taksit seçeneği de var bir bakın derim.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN







KULLANICI YORUMLARI        
Umut- İstanbul
Bana Yeni bir meslek edindirmiş oldunuz çok teşekkür ederim.
Kendimi geliştirmek ve fikir alışverişi yapmak için arada sizi rahatsız edeceğim:)
Ayşegül- İstanbul
Allah(c.c.) içinden geçenleri biliyor yıllarca kendi defterime pasta tariflerimi yazmıştım.
Kendi kendime diyordum o kadar tarif yazdım. Çoğunuda yapmıyorum boşa gitti diye..
Şimdi o kadar çok işime yaradı ki acaip kaznaç ve zaman tasarrufu ettim.
Zeki Gürsel -Adıyaman
Türkiyede çalışılan işlerin çoğu standart herkesin hergün gitgel yaptığı işler. Bana kabiliyetimi kullanabileceğim güzel bir fırsat oldu.
Yapmak istediklerim hakkında görüşmek isterim.
Yeliz – Elbistan
Yazitör STARTER aldım adım adım güzel anlatılmış. Şimdi ne yapacağım diye sormuyorsunuz. Güzel bir rehber ve Yazitör olmak gerçekten
üst kademe bir iş-meslek daha yolun başındayım gibi geliyor. Öğrendiğimiz çok değişik şeyler var..
Sevilay -İzmir(Muhasebeci)
Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir.Ve bunu icra ederkende herhangi bir başka masraf yok gider yok. En avantajlı kısmı aylık 1000 tl ye
günde 10 saat muhasabeci olarak çalışıp yol parası kıyafet ve diğer masraflarla zaten aylık 300 tl si gidiyor.
Şimdi ekstradan Yazitörlük yapıyorum.Sadece mesai saati içinde kendime vakit çıkarıyorum bu işi yapıyorum hemde daha çok çalışıyormuş gibi gözüküyorum.
Şimdi çift maaş gibi oldum artık işimede daha bir mutlu geliyorum..
Ahmet Can- Bursa
Yazitör Starter Aldım. Birşey sormak için ürün sahibi ile iletişime geçince başka bir konuda bana bilgi aktarımında bulundu. BONUS olarak verdiği bu konuyu daha sonra
nette araştırdım gerçekten bunlar bilgili insanlar. Yazitörün tanışmamıza vesile olması bile yeter diyorum.
Elif Gencal- Ankara
Merhaba Ankarada öğrenciyim bende yazitör aldım. Yazitörden öğrendiklerim çok işe yarıyor zaten yazı yazmayı seviyordum ve birçok yazılarım vardı şimdi bunları nakite çevirmenin
heyecanını yaşıyorum
Zakir Gümüş
Yazı Yazmak bir sanat, duygu düşünce ve hislerimi kaleme dökerken boşluğu yazitör dolduruyor. Kısaca şöyle diyebiliriz.
Hislerimizi DUYGUSALA bağlamanın yolu Yazitör olmaktan geçer..
Işıl Başvur -12.12.2012
Ben Yazitör Ürün aldım ve tanıdıklarımada facebookdan ve maille tavsiye ediyorum.Daha sonra Ürün sahibi ile iletişimim sonrasında bu tavsiyelerimden de kazanacağımı öğrendim. Şunu söylemeliyim ki insanlar gerçekten birşey bilmiyorlar. Halbuki ne kadar kolay ve basit şeylerle para kazanılabiliyormuş. Evet böyle söylüyordum ama farkettim ki daha çok şey var yani Yazitör STARTER gerçekten benim ufkumu açtı ve çalışmaya başladım.
Türker Doğan
Bir süredir internette öyle geziniyordum para kazanmak istiyordum bir çok konuyu da biliyordum ama istediğim ölçüde kazanamıyordum ayda 200-300 tl yi geçmiyordu. Ama şimdi işin felsefesini öğrendim bir kere kim tutar seni Türker..
Çınar Benli 28.02.2013
Yazitör STARTER alalı 5 gün oldu ve gerçekten çok hoşuma gitti. Birkere kazanmama gibi bir durum yok, Garanti kazandırıyor yani.Şu an için yazı yazarak para kazanmaya başladım ayrıca bu anında kazanç yöntemiyle de ilk 5 günde ekstradan 142 tl para kazandım.



Yazitör STARTER ALMAK İNCELEMEK VE İÇİN TIKLAYIN

1 yorum :

  1. kesin kazanırsın nede arkasında google var...

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı